ריבונות

 

ריבונות

24 ינואר 2024

ריבונות
ב2020 התעוררתי להבנה שאינני ריבונית בחיי , שאנשים אחרים לקחו ריבונות על חיי ואיפשרתי להם .
זאת היתה חתיכת התעוררות , או יותר נכון בשלב הראשון התרסקות . וזה הופיע בכל האספקטים של חיי בהם הורגלתי לחיות בעיוורון נוח ונעים , בהכחשה ובהתפשרות. ככה לימדו אותי, ככה הבנתי שהעולם עובד, ככה האמון שלי היה מונח בביטחון בידיים של האחרים שהרשו לעצמם להתיחס אלי כאל מקור אנרגיה בלתי נלאה לצרכיהם . ואני לאט לאט באפשרות שנתתי להם עזבתי את ביתי מבצרי , את עצמי …
כשאנחנו עוזבים את עצמינו או לא נמצאים בבית הכל יכול לקרות ובעיקר זה ממש הזדמנות לכל מיני פרזיטים להשתלט על הבית הריק. זה יכול להתבטא בדמות מחלה , רוחות, חוסר טיפוח, אי תחושת ביטחון, חוסר תקשורת , אהבה חסרה , מודעות נמוכה , ואין נוכחות …
בעצם מה שגורם לי לעזוב את הבית של עצמי זה כל המניפולציות, תירוצים, קארמה, צללים ,הקולקטיב, בעצם כל הדברים שחונכתי לחשוב שחייבת לתת להם קדימות לעצמי.
התעוררות מתרחשת כשיוצאים מאיזור הנוחות, שנוצרים סדקים או לפעמים ממש בורות או מכתשים במציאות שלנו .
זה מטלטל ומייצר כאוס ביכולת שלך לשלוט במציאות שהורגלת , ואתה מתעורר לתחושה שבכל הכאוס הזה נמצא הבית שלך שעזבת, ואתה תמיד יכול לחזור ולמלא אותו בעצמיך עד שכל הכאוס סביבך ירגע.
ולחזור הביתה זה אירוע עוצמתי, עם גבולות ברורים וריבונות אישית . עם לקיחת אחריות על כל כולך, על להאיר אותו באורות גבוהים ולטפח אותו במקסימום , לשתול עצי פרי ופרחי נוי ולהזמין את הטבע העוצמתי ואנשים בדמותך להתארח . זה להזכר במי אתה ומה הזכויות המולדות שלך , מה עושה אותך מאושר ואילו תדרים אתה צורך .
אף סיטואציה לא יכולה לטלטל אותך באמת כי בבית שלך זה בסדר לחוות את כל סוגי הרגשות גם כאב וצער וגם שמחה והלל .
אתה מחליט , אתה הריבון ואף אחד לעולם לא יקח ממך את מה שלא תסכים לוותר עליו. את הריבונות שלך שכובשת שוב את כל חלל הבית שלך 💜 אני קוראית לכם לשוב הביתה 🙏

ציפי מוסרי

לעמוד הבלוג שלי : כנס

לאתר שלי:

תגובות


פוסטים נוספים


freedom 24.01.2024

ריבונות

אתה מחליט , אתה הריבון ואף אחד לעולם לא יקח ממך את מה שלא תסכים לוותר עליו.

freedom 20.01.2024

אסטרולוגיה של שינוי

הסיפור הקוסמי שמתחיל החודש ימשיך להתפתח במהלך עשרים השנים הבאות, לחשוף אמיתות עמוקות ולזרז שינויים מסיביים ברמה האישית והקולקטיבית.

freedom 20.01.2024

היסטוריה של מהפכות והגאולה

אנחנו בדרך לעידן חדש, לצורת חיים חדשה , לשינוי אקספוננציאלי ורב מימדי, לחוסר ריכוזיות. כדי להערך לשינוי הגדול כדאי לחזק.

freedom 20.01.2024

חזרה למקור האלוהי

נולדה עבורינו עכשיו הזדמנות נדירה להתחבר ישירות למקור האלוהי, להפרד מהעידן של הכאוס, הסבל, הדואליות וההפרדה ,ולחזור לעידן של השמחה.

דילוג לתוכן