ישיבה שקטה – ויפאסנה

 

ישיבה שקטה – ויפאסנה

20 ינואר 2024

בתחילת המלחמה , מצאתי את עצמי בקוסטה ריקה ונמשכתי לפאצ׳ה ממה ככפר ריפוי.
אחת הטכניקות הכי עוצמתיות שנכחתי בהם היתה כל יום משש וחצי עד שבע ורבע בערב ישבנו ביחד בשתיקה, מאה איש שיושבים יחד בשתיקה זה דבר עוצמתי, והרגשתי את זה במלוא רמ״ח אברי, כל הספייס הזה שנוצר בתוכי בעקבות ישיבות השתיקה הצליח לרפא את רב הקונפליקטים שקפצו לי לראש ולא נתנו לי מנוח.
ממש יכולתי לשים את האצבע על הסיטואציה שסגרה אצלי את המעגלים הלא מעובדים והביאה הרבה חדש לחיים שלי . חשבתי שזאת הולכת להיות המתנה שלי לקהילה כאן זה היה כל כך עוצמתי וברור …
לאחרונה נחשפתי לשבת בשתיקה של יוסי גינזברג, איש חכם ומאסטר של ריפוי עם קבוצה, שבט ששותקים וביחד מעלים תדר . מה שלא משרת אותנו נושר ומה שנוצר מהדהד. ממליצה מאוד להצטרף לקבוצה בווטצאפ לשבת עם יוסי גינסברג כחלק מיצירת תודעה חדשה ועולם חדש, שנבנה במקביל לעולם המתפרק .
בתמונה בית המדיטציה בפאצה ממה
הקבוצה בוואטצאפ ובסאונדקלאוד.

ציפי מוסרי

לעמוד הבלוג שלי : כנס

לאתר שלי:

תגובות


פוסטים נוספים


freedom 24.01.2024

ריבונות

אתה מחליט , אתה הריבון ואף אחד לעולם לא יקח ממך את מה שלא תסכים לוותר עליו.

freedom 20.01.2024

אסטרולוגיה של שינוי

הסיפור הקוסמי שמתחיל החודש ימשיך להתפתח במהלך עשרים השנים הבאות, לחשוף אמיתות עמוקות ולזרז שינויים מסיביים ברמה האישית והקולקטיבית.

freedom 20.01.2024

היסטוריה של מהפכות והגאולה

אנחנו בדרך לעידן חדש, לצורת חיים חדשה , לשינוי אקספוננציאלי ורב מימדי, לחוסר ריכוזיות. כדי להערך לשינוי הגדול כדאי לחזק.

freedom 20.01.2024

חזרה למקור האלוהי

נולדה עבורינו עכשיו הזדמנות נדירה להתחבר ישירות למקור האלוהי, להפרד מהעידן של הכאוס, הסבל, הדואליות וההפרדה ,ולחזור לעידן של השמחה.

דילוג לתוכן