חזרה למקור האלוהי

 

חזרה למקור האלוהי

20 ינואר 2024

בתקופה האחרונה נולד עבורינו ערוץ, שער, ציר חדש, שפה חדשה , אפשרות חיבור, אפשרות יציאה מהמטריקס, מחזור שנגמר , מחזור שמתחיל … ים של ביטויים,תחושות, לימוד, התכוונות , חסד ושמחה …
קשה לי לשים את הנקודה שבה הכל התחיל עבורי ומצליח להתממש , מה שיכולה להצביע עליו זה שיש לי משיכה בלתי מוסברת לתכנים רק מהסוג הזה, שכל היום כמעט מחוברת אליהם בפליאה ענקית , שמרב שזה כל כך מפעים הייתי חייבת אתנחתא רגע בטבע חזק כדי לחלוק את התחושות שלי עם הספיריט של הצמחים והעצים ,להרגיש איתם סוג של סינכרוניזציה והכרה וקרקוע של הדברים.
אני פה בכרמל מוקפת בטבע שכל כך התגעגעתי אליו , אחרי לימוד עמוק של סשה סטון וחבריו בנושא של סוף עידן הקאלי יוגה.
המסר החזק מגיע מכל הכיוונים וגם הטבע מאשר אותו , נולדה עבורינו עכשיו הזדמנות נדירה להתחבר ישירות למקור האלוהי, להפרד מהעידן של הכאוס, הסבל, הדואליות וההפרדה ,ולחזור לעידן של השמחה והאושר והחיבור הבלתי אמצעי לאור האלוהי , זה שנולדנו בנוכחותו.
הכל מתרחש אינדיווידואלית בין האדם למקום , בין האדמה לשמיים , ציר אנכי אחד לפני שנוצרו ההתפצלויות והדואליות , ציר המקור לפני הטוב והרע , העני והעשיר, השפע והמחסור , החזק והחלש , וכל מה שמחזיק אותנו בקצוות ובאמונות של היש ואין , של הטורף נטרף של הימין והשמאל …
ציר אנכי רב מימדי (מדרגות אל השמיים)שבו יש הזדמנות להתחבר ישירות לאור, ישירות לאדמה דרך הלב , בתהליכים של כאן ועכשיו.
אנחנו נזכרים ב all that is האורגינלי היכן שנמצאים כל הדברים 💫וב as we are ⭐️האמת האבסולוטית של הברואים .
היכן שכל הניסים שוכנים, האהבה ללא תנאי, החופש, האפשרויות הבלתי מוגבלות והאין סוף במלוא הדרו

ציפי מוסרי

לעמוד הבלוג שלי : כנס

לאתר שלי:

תגובות


פוסטים נוספים


freedom 24.01.2024

ריבונות

אתה מחליט , אתה הריבון ואף אחד לעולם לא יקח ממך את מה שלא תסכים לוותר עליו.

freedom 20.01.2024

אסטרולוגיה של שינוי

הסיפור הקוסמי שמתחיל החודש ימשיך להתפתח במהלך עשרים השנים הבאות, לחשוף אמיתות עמוקות ולזרז שינויים מסיביים ברמה האישית והקולקטיבית.

freedom 20.01.2024

היסטוריה של מהפכות והגאולה

אנחנו בדרך לעידן חדש, לצורת חיים חדשה , לשינוי אקספוננציאלי ורב מימדי, לחוסר ריכוזיות. כדי להערך לשינוי הגדול כדאי לחזק.

freedom 20.01.2024

חזרה למקור האלוהי

נולדה עבורינו עכשיו הזדמנות נדירה להתחבר ישירות למקור האלוהי, להפרד מהעידן של הכאוס, הסבל, הדואליות וההפרדה ,ולחזור לעידן של השמחה.

דילוג לתוכן