היסטוריה של מהפכות והגאולה

 

היסטוריה של מהפכות והגאולה

20 ינואר 2024

את הפוסט הזה כותבת אחרי מחקר שעשיתי בשנים האחרונות לאחר שאיבדתי כל אמון בממשלה ושלוחותיה. ויש בו הרבה אופטימיות שמבוססת על ההיסטוריה והמחזוריות שלה.
תקופות היסטוריות נמדדות גם במחזוריות שלהן. הן מסתיימות ומתחלפות במהפיכות לטובת האנושות.
כשהרע הופך לרע מאוד, מסה של אנשים מתעוררת ומורדת במנהיגיה. מתחוללת מהפיכה שמחד מחסלת את הקיים ומאידך מאפשרת לחדש וטוב יותר לצמוח.
לא אכנס לפרטים אך ההיסטוריה מעידה על כך , אחבר בתגובה ראשונה לינק לוידאו שמסביר בפירוט.
חוסר האיזון היום מתרחש בכל הרמות והציבור איבד אמון במערכת ובמנהיגיה. לא ניתן להחזיר את הגלגל אחורה (עדיין הכאוס יגדל כי המערכת מנסה לאחוז בשליטה.)
המהפכה התחילה להתעורר, מחזורי ההיסטוריה תומכים בה כמו גם הטכנולוגיות החדשות שהופיעו.
כל נושא הריכוזיות שהשלטונות והגלובליסטים מנסים לכפות על הציבור ( ממשלה עולמית , ציות , מגיפות מהונדסות, מלחמות מתוכננות, כסף דיגיטאלי נשלט, סוציאל קרדיט וכ״ו) דוחף את הציבור לכוון המהפיכה.
כבר עכשיו ניתן לצפות בתסיסה הולכת וגוברת , הפגנות, התעוררות, הבנה שאין יותר מקום לקיים. חיפוש אלטרנטיבות לריכוזיות שיצאה מפורפורציות ההם ואנחנו.
כל מהפכה שמתרחשת לאורך ההיסטוריה מתנגדת לקיים ולכן ריכוזיות היתר תוביל לאי ריכוזיות. להתחשבות באינדיבידואל וצרכיו האמיתיים לשגשג ולהביא את מלוא כשרונותיו לקולקטיב. המוכשרים יצליחו להוביל ולהנהיג כי אנשים ירצו ויצרכו את שירותיהם. תתרחש התעוררות מסיבית , התקדמות ושינוי לאנושות. הפעם המהפיכה היא רב מימדית ומשנה לחלוטין את תפיסת החיים . מוטציה של ממש.
אישור לשינוי הגדול – נמצא גם באסטרולוגיה, ביומן דיזיין, ובפיסיקה המיסטית.
אנחנו בדרך לעידן חדש, לצורת חיים חדשה , לשינוי אקספוננציאלי ורב מימדי, לחוסר ריכוזיות.
כדי להערך לשינוי הגדול כדאי לחזק את האינדיבידואל שאני, את החוסן, הכישורים, ולהפרד מהגורמים המעכבים. כל מה שקרה ונחשף ברוע יוצא לאור ומתנקה. למרות הכאב הבלתי נתפס, הסבל והאמפתיה האירועים האלו מעירים עוד אנשים, אנשי המהפכה.
תתחילו להערך לשינוי הגדול שמופיע לפתחינו לגאולה

ציפי מוסרי

לעמוד הבלוג שלי : כנס

לאתר שלי:

תגובות


פוסטים נוספים


freedom 24.01.2024

ריבונות

אתה מחליט , אתה הריבון ואף אחד לעולם לא יקח ממך את מה שלא תסכים לוותר עליו.

freedom 20.01.2024

אסטרולוגיה של שינוי

הסיפור הקוסמי שמתחיל החודש ימשיך להתפתח במהלך עשרים השנים הבאות, לחשוף אמיתות עמוקות ולזרז שינויים מסיביים ברמה האישית והקולקטיבית.

freedom 20.01.2024

היסטוריה של מהפכות והגאולה

אנחנו בדרך לעידן חדש, לצורת חיים חדשה , לשינוי אקספוננציאלי ורב מימדי, לחוסר ריכוזיות. כדי להערך לשינוי הגדול כדאי לחזק.

freedom 20.01.2024

חזרה למקור האלוהי

נולדה עבורינו עכשיו הזדמנות נדירה להתחבר ישירות למקור האלוהי, להפרד מהעידן של הכאוס, הסבל, הדואליות וההפרדה ,ולחזור לעידן של השמחה.

דילוג לתוכן