אסטרולוגיה של שינוי

 

אסטרולוגיה של שינוי

20 ינואר 2024

פלוטו במזל דלי
היום ה20/1/2024 פלוטו נכנס למזל דלי (למעט נסיגה בספטמבר הבא) הוא ישהה בו עד שנת 2044 , הסיפור הקוסמי שמתחיל החודש ימשיך להתפתח במהלך עשרים השנים הבאות, לחשוף אמיתות עמוקות ולזרז שינויים מסיביים ברמה האישית והקולקטיבית.
פלוטו ידוע ככוכב השינוי, ההרס והלידה מחדש. פלוטו מפגיש את העולם הפנימי והחיצוני והופך אותם לאחד. מזל דלי מייצג אוטונומיה, עצמאות, שוויון וחופש. הוא קשור גם למדע, טכנולוגיה וחדשנות.
המעבר של פלוטו למזל דלי מסמל שינוי טרנספורמטיבי לעבר עידן שוויוני יותר וממוקד אנרגיה, הרחק מהמבנים המיושנים והצרכנות של העבר..
שינוי אנרגיה זה מסמל את מעבר הכוח לאנשים, תוך שימת דגש על החופש והיכולת להיות נאמן לעצמך,ולתרום מעצמיך למען האנושות. דור חדש של מנהיגים יקום, המתאפיין בחמלה ובגישה הוליסטית, מנהיגים שמעריכים את החשיבות והערך של כל אדם.
האנרגיות המשתנות האלה לא רק ישפיעו על הלך הרוח שלנו אלא גם ישכללו את הגוף הפיזי שלנו וישפרו את יכולות המוח שלנו, תוך כדי מודעות לאנרגיה והתדר שלנו.
אורנוס הוא השליט של מזל דלי. כוכב הלכת הזה מחזק את השינוי של פלוטו. אורנוס קשור לאירועים פתאומיים, בלתי צפויים.. בנוסף, הפלנטה הזו מייצגת מודעות אישית ואת הדחף להיות ייחודי ולהפתיע .הכל זז מהר יותר מבעבר ,דלי הוא מזל אוויר -הרוח .תדר האנרגיה הגבוה הזה פועל על כוח המחשבה ויכולות הטרנספורמציה.
בתקופה זו נהיה עדים לשיתוף פעולה עולמי לקראת החזרת הכוח מבעלי הסמכות !
נשמח להביע את דעותינו באמצעות המדיה החברתית, ולספק פלטפורמה לכל קול להישמע. ככל שאנו מתקדמים, אנו מגדירים מחדש את החברות והקבוצות החברתיות שלנו כדי ליישר קו עם אלה שחולקים את אותם המטרות שלנו. זהו זמן של טרנספורמציה, המאפשר לנו להפוך את החלומות שלנו למציאות. השפעתו של פלוטו תרפא ותשנה אותנו הן ברמה האישית והן ברמה האוניברסלית, תוביל לשינוי בנקודות המבט שלנו ותאיץ בנו להשתחרר ממגבלות והשקפות מיושנות. אמון בתהליך זה ואימוץ השינוי הוא חיוני, מכיוון שהוא מאפשר לנו לצמוח ולגלות הזדמנויות חדשות. למרות שעשויים להיות אתגרים, עלינו לגשת אליהם בחמלה כלפי עצמנו ואחרים, מכיוון שכולנו במסלול ההתפתחות והטרנספורמציה .
התמונה : התעוררות הקונדליני, שמתייחסת להפעלה של אנרגיה עוצמתית, ששוכבת רדומה בבסיס עמוד השדרה, ומובילה לשינויים פיזיים, רגשיים ורוחניים עמוקים.

ציפי מוסרי

לעמוד הבלוג שלי : כנס

לאתר שלי:

תגובות


פוסטים נוספים


freedom 24.01.2024

ריבונות

אתה מחליט , אתה הריבון ואף אחד לעולם לא יקח ממך את מה שלא תסכים לוותר עליו.

freedom 20.01.2024

אסטרולוגיה של שינוי

הסיפור הקוסמי שמתחיל החודש ימשיך להתפתח במהלך עשרים השנים הבאות, לחשוף אמיתות עמוקות ולזרז שינויים מסיביים ברמה האישית והקולקטיבית.

freedom 20.01.2024

היסטוריה של מהפכות והגאולה

אנחנו בדרך לעידן חדש, לצורת חיים חדשה , לשינוי אקספוננציאלי ורב מימדי, לחוסר ריכוזיות. כדי להערך לשינוי הגדול כדאי לחזק.

freedom 20.01.2024

חזרה למקור האלוהי

נולדה עבורינו עכשיו הזדמנות נדירה להתחבר ישירות למקור האלוהי, להפרד מהעידן של הכאוס, הסבל, הדואליות וההפרדה ,ולחזור לעידן של השמחה.

דילוג לתוכן