לא נשתוק -פרמיירה לסרט של בראיין רוז

 

לא נשתוק -פרמיירה לסרט של בראיין רוז

4 אוקטובר 2023

אתמול היתה לי הזכות להשתתף בפרמיירה לסרט החשוב של בראיין רוז מלונדון ריל ״ לא נהיה מושתקים״. "We are not be silence"

הפרמיירה הוצגה במרכז לונדון , באולם אירועים מיוחד ע״י בראיין רוז והצוות שלו מלונדון ריל ודיווד אייק שחקן מפתח בסרט . מי שמכיר את דיוויד אייק עם המסרים האנטי ממסדיים שלו , כמי שאינו ראשי להכנס ל29 מדינות, עד הרגע האחרון לא ניתן מיקום האירוע מחשש לצנזורה שלו . רב הנוכחים בו אנשים מרחבי העולם שמהווים את מנהיגי העולם החדש, פודקסטרים צעירים , וכאלו ששותפים לבניית עולם מקביל לעולם הקיים . המפגשים לפני ואחרי הסרט היו מרגשים, האנרגיה גבוהה ותחושה של שייכות לאירוע היסטורי עם אנשים שחושבים ומאמינים כמוני

אתם מתארים לעצמיכם איזה קהל נכח במקום . הסרט הפך מיד לסרט קאלט כזה עם מחיאות כפיים סוערות תוך כדי הסצינות , קריאות, שריקות ,דמעות ,צחוקים והזדהות עמוקה .

הסרט מספר את הסיפור האישי של בראיין מלונדון ריל פודקסטר בעל עשר שנים של ראיונות עם דמויות הכי מפורסמות בעולם בנושאים מעולים שהצילו אנשים רבים ותמכו בהם בשינוי חייהם .

כן עד ש..הגיע הקורונה וטרפה את הקלפים .באחד הראיונות עם דיוויד אייק החליטה הצנזורה להשתיק לונדון ריל לגמריי :הערוץ ביוטיוב (מאות מיליוני עוקבים ) נמחק , בטיק טוק נעלם , בגוגל (הורדת חשיפה ) ובפייפאל (הקפאת החשבון) . וכל זאת כי לא התאים להם הנרטיב של חופש הדיבור, דיוויד אייק עצבן אותם לגמרי.

ניתנה לבראיין האופציה לשתף פעולה עם הממסד הטכנוקרטי , להכנס לפניקה ולציית או לחשוב על המאזינים שלו שרוצים את האמת וכמה שיותר קולות וזוויות ממנה. אם יסרב לשתף פעולה ימחוק עשר שנים של אלפי ראיונות.

צבא הפעילים שלו ניסה להקים ערוץ תקשורת חדש ובלתי תלוי בקיים כדי למזער את הנזקים, אבל חברות מהסיליקון וואלי סירבו לשתף פעולה עם האתר החדש מחשש להתמודד עם הצנזורה , ברגע האחרון חברה אחת לקחה את העבודה והוקם הערוץ החלופי.

ערוץ חדש בשם ״ החופש לדבר ״הוקם ודיוויד אייק הוזמן לשיחה של 3 שעות שהסבירה את כל התפיסה וחשפה טרור של שקרים מאחורי הקורונה וחופש המידע.. בסוף הראיון מתאר בריאן בסרט את האנרגיה המטורפת ששררה באוויר באולפן כשהשיחה הסתיימה ( 3 מיליון צופים נכנסו לשידור ).

מאז ועד היום לונדון ריל תפסה עצמאות והתפתחה במספר כיוונים ואפשרויות וצברה מעמד של רשת המיין סטרים של האמת , לא הצליחו להשתיק אותה.

המלחמה היא על האינפורמציה , על התודעה , על תפיסת העולם שלך !!!!

האם אתה מציית למה שאומרים לך כנכון או לוקח פיקוד על החיים שלך וחוקר דרך החושים ומרחיב את תפיסת עולמך , ושם מחליט לפעול על פי הבנתך ואמונתך !!!

המקרה הפרטי של בראיין כשהאמת נחתה עליו במלוא עוצמתה בהריסת כל מה שבנה ללא ברירה,

נוגע בכל אחד ואחד מאיתנו כשהדיקטטורה מכה במלוא עוצמתה אנחנו מתעוררים.

אם תפיסת העולם שלנו משתנה אנחנו גדלים כי אין לנו ברירה אלא להיות מי שאנחנו ומה שחשוב לנו , הערכים , העשייה , העיקר ותפל בחיים שלנו .

לאחר ההקרנה שני המארחים ענו לשאלות מהקהל המסר היה ברור אל תצייתו , תתפתחו !

היום בשבע בריאיין מארח שוב את דיוויד אייק עם תפיסת עולם מפותחת יותר ודרכי פעולה שהשתכללו בעקבות השנים האחרונות

מומלץ להקשיב

ציפי מוסרי

לעמוד הבלוג שלי : כנס

לאתר שלי:

תגובות


פוסטים נוספים


freedom 24.01.2024

ריבונות

אתה מחליט , אתה הריבון ואף אחד לעולם לא יקח ממך את מה שלא תסכים לוותר עליו.

freedom 20.01.2024

אסטרולוגיה של שינוי

הסיפור הקוסמי שמתחיל החודש ימשיך להתפתח במהלך עשרים השנים הבאות, לחשוף אמיתות עמוקות ולזרז שינויים מסיביים ברמה האישית והקולקטיבית.

freedom 20.01.2024

היסטוריה של מהפכות והגאולה

אנחנו בדרך לעידן חדש, לצורת חיים חדשה , לשינוי אקספוננציאלי ורב מימדי, לחוסר ריכוזיות. כדי להערך לשינוי הגדול כדאי לחזק.

freedom 20.01.2024

חזרה למקור האלוהי

נולדה עבורינו עכשיו הזדמנות נדירה להתחבר ישירות למקור האלוהי, להפרד מהעידן של הכאוס, הסבל, הדואליות וההפרדה ,ולחזור לעידן של השמחה.

דילוג לתוכן