לונדון ריל אקדמיה לאי ריכוזיות

 

לונדון ריל אקדמיה לאי ריכוזיות

9 אוגוסט 2023

במהלך הקורונה נסעתי למסע גילוי של עצמי ומה חדש בעולם עם כוונה להחשף לתכנים חדשים ודעת קהל אלטרנטיבית של אלו שברחו כמוני מהמוכר והידוע שהתפרק עבורם.

ומה מצאתי , למדתי, התוודעתי אליו וחזרתי כדי לספר

כששכנתי בטולום מקסיקו בפסק זמן מהמפגשים עם השמאנים בפרו ,נותנת לגוף נפש את המקום לאינטגרציה מהחוויות והחיבור הבלתי אמצעי לרוחות הצמחים , החלטתי ללמוד באקדמיה של לונדון ריל , אקדמיה לאי ריכוזיות , לפרסום של דעות אלטרנטיביות והחזרת הכוח לאנשים

רק עכשיו כשהעולם שועט לכוונים של ריכוזיות כוחנית על חשבון זכויות האדם הפשוט, אני מבינה את העוצמה של הלימוד הזה ואת היכולת שלנו ליצר עולם חדש ובעיקר לשחרר אחיזה מהעולם הישן..

במקביל העולם המוכר נסדק ומתמוטט לנגד עיננו המשתאות ועולם חדש נבנה עם טכנולוגיות שמבוססות על דיגיטציה, על רשת האינטרנט חובקת כל , ועל טכנולוגית הבלוקצ׳יין.

עולם שמושתת על הקשר בין אדם לחברו ללא הצורך במתווכים. עולם של קהילות בעלי ערך ועניין, עולם שמייתר את הצורך בבעלי שליטה בכל התחומים של החיים בכלכלה (בנקים ושותפיהם ), פוליטיקה , ארצות ומיקום גאוגרפי,חינוך מקומי ,חברה קהילתית ותאגידי ענק. עולם שמחבר את הרשת התקשורתית בין כל האנשים ברחבי העולם ומאפשר הזדמנות של יצירה ובניית חיים בעולם מקביל.

בינתיים בעולמינו הקיים מתמוטטים בזה אחרי זה עמודי התווך של החברה המערבית. אלו שבנוכחותם ולצילם גדלנו והתפתחנו. הסולידריות והעקרונות שלנו שמתבססים על ההיררכיה של העולם והחיים שלנו, : העולם , ארה״ב , הדולר, ישראל, אויבים, טיפוס בסולם ההירככיה כשאיפה להצלחה, הגנה, רווחים, בנקים שומרי ומדפיסי הכסף, מדדי הצלחה, לימודים, מדעים, רפואה, תנאים סוציאלים, יוקר המחיה , חינוך , חוק וסדר, משפט צדק, צבא, עמותות , יחסים בינלאומיים ……

רב הציבור נאבק בשילטון בארץ נגד הממשלה שממציאה חוקים חדשים חדשות לבקרים ומייתרת ציבור שלם ללא זכויות ועם שאיפה למוטט אותו לחלוטין..אותו ציבור פגוע מייחל לאופוזיציה שתציל אותו מעונשו של זה (השלטון הרע ), ותחזיר שקט לארץ הרועדת.

אבל השלטון ה״רע״ הזה נמצא גם באופוזיציה וגם בשלטונות בכל העולם , כי מי שלמד, ולא הפסיק לצרוך ידע בשפה האנגלית וברשתות שלא צונזרו בשנים האחרונות , יודע ומכיל את השינויים הגלובלים שכל אנשי הגלובוס הולכים לעבור מה שנקרא ״ השינוי הגדול״ ונשלט ע״י התקשורת, הטכנוקרטים והגלובליסטים.

הצורך להגביר שליטה וליצור ריכוזיות יתר באוכלוסיות העולם , בכל תחומי החיים …..

אז ההיפך משליטה ריכוזית הוא אי ריכוזיות , שבטיות דיגיטאלית, היכולת לבנות עולם אלטרנטיבי מקביל לזה שהולך להתמוטט או להכנע לשליטה ביתר שאת .

כדי להתחיל לפתוח את הראש ולהכנס לעולמות הבלתי ריכוזיים עם העוצמות וההזדמנויות, עם החופש והזכויות , עם הקשרים בין אדם לחברו, וערכי המפתח שחשובים לך .ממליצה להצטרף לקהילה וללימודים של לונדון ריל , לפודקסט עם אנשי החופש של הערוץ הזה, ולקשר עם אנשים מכל רחבי העולם כחלק מקהילה ענקית ומתעצמת של עולמות מקבילים.

הלימודים באנגלית

האקדמיה

ציפי מוסרי

לעמוד הבלוג שלי : כנס

לאתר שלי:

תגובות


פוסטים נוספים


freedom 24.01.2024

ריבונות

אתה מחליט , אתה הריבון ואף אחד לעולם לא יקח ממך את מה שלא תסכים לוותר עליו.

freedom 20.01.2024

אסטרולוגיה של שינוי

הסיפור הקוסמי שמתחיל החודש ימשיך להתפתח במהלך עשרים השנים הבאות, לחשוף אמיתות עמוקות ולזרז שינויים מסיביים ברמה האישית והקולקטיבית.

freedom 20.01.2024

היסטוריה של מהפכות והגאולה

אנחנו בדרך לעידן חדש, לצורת חיים חדשה , לשינוי אקספוננציאלי ורב מימדי, לחוסר ריכוזיות. כדי להערך לשינוי הגדול כדאי לחזק.

freedom 20.01.2024

חזרה למקור האלוהי

נולדה עבורינו עכשיו הזדמנות נדירה להתחבר ישירות למקור האלוהי, להפרד מהעידן של הכאוס, הסבל, הדואליות וההפרדה ,ולחזור לעידן של השמחה.

דילוג לתוכן