טכנולוגיות העתיד

 

טכנולוגיות העתיד

20 יוני 2023

בשנים האחרונות למדתי להטיל ספק בכל דבר ועניין שהיוו חלק מהעולם הרציונאלי והמקובל וההררכיה המובנית ששלטה בעולם .

לפני 30 שנה למדתי הומאופתיה קלאסית ושם כבר התחלתי להטיל ספק ברפואה הקונבנציונאלית ולהעדיף רפואה אלטרנטיבית בכל גווניה תוך כדי לקיחת אחריות אישית על הבריאות כמטפלת , יבואנית ומחנכת לאורח חיים בריא בלווי חקירה מתמדת ,קריאת מאמרים ולימוד אוטודידקטי בתחום.

בשנים האחרונות הסטייט הזה חילחל עבורי לכל שאר הדיסיפלינות , ובכל תחום גיבשתי סוג של לקיחת אחריות אישית .

אחד הקורסים המשמעותיים שלקחתי בצורה רצינית והאיר את עיני בתחום העתיד היה קורס DEFI( אי ריכוזיות של פיננסים ) באקדמית לונדון ריל .התכנים שעניינו אותי במיוחד היו אי ריכוזיות של כל תחום בגלל המדיום החדש של הבלוקציין שמעצם היווצרותו מייתר כל תיווך שקיים בקשר של האדם עם העולם ומותיר תקשורת ישירה בין אדם לחברו .

המידע שקיבלתי ריסק שנים של קיבעון בנושאים שיש עבורם טאבו חברתי כמו כלכלה, ממשל, חינוך וחברה ומייתר לגמרי את הפירמידה המובנית , ומחזיר את הכוח לאדם הפשוט.

הורגלנו שיש מי ש״שומר״ על הכסף שלנו ( בנקים, קופות גמל, פנסיה וכו ) , יש מי שדואג לידע שלנו ( בתי ספר , אוניברסיטאות , מדע , מכללות , ויקיפדיה וכו )

יש מי שדרכו אנחנו רוכשים את המזון התרופות ביגוד וציוד ( קואופרטיבים , חברות על , ופירמידת שליטה טכנוקרטית שמשתמשת בדאטה שלנו כבשלה ) צריכת חדשות דרך מדיה , רשתות חברתיות , תקשורת , פלפונים ומחשבים ( עיתונות ותקשורת נשלטת , צנזורה למי שחושב אחרת , אי יכולת להביע דיעה או לצרוך אלטרנטיבה )

פוליטיקה משפיענים מקושרים מחוקקים משפטנים משטרה וצבא ( שכולם משרתים לוביסטים של תאגידים ובעלי עניין מעין סוציאליזם של תאגידים ) ועוד משכמותם.

הידע הזה הטכנולוגיה החדשה הבלוקציין web3 , DEFi , Metaverse התקשורת העתידית הזאת בין אדם לחברו מייתרת את רובם .

הצטרפה לטכנולוגיית הבלוקציין לאחרונה הבינה המלאכותית שתגיעי בעוד מספר שנים לנקודת היפוטתית בזמן (singularity) שבגלל התפתחותה תגרום למין האנושי להיות מיותר (שעבר זמנו) . ביכולתה לתפוס פיקוד ביעילות על כל מה שאנחנו מכירים כהיררכיות כדור הארץ ולשנות אותו בתקווה לטובה. טכנולוגיה אדירה במימדיה שבהחלט יכולה לשנות את רב המוכר והידוע מראש וכדאי להכירה.

אני חושבת שכשמדיומים כאלה באים לידי ביטוי ונוצרת הקרקע להשתמש בהם , אין דרך חזרה .

אבל מה שחשוב למי שרגיל להטיל ספק בכל ולקחת אחריות על עצמו לדאוג שהמפתחות בידיים שלו ולא בידיים מרוכזות, שהוא שולט בבעלות ולא נותן את הכוח שלו בידי מישהו להחליט בשבילו , ולהימנע ככל האפשר מציות וחיזוק קואופרטיבים וממשל כדי שתהיה עבורך היכולת והכוח לשלוט בחייך עד כמה שניתן לחזות ולצפות.

גם ה  AGI קשור לכולם בטכנולוגית הבלוקציין ולא רק דרך גוגל פייסבוק וחברות ענק . שם קיימת עדיין האפשרות לנו ללא תיווך להשתתף ביצירה וקבלה של דאטה איכותית ללא צנזורה.

לסיכום הצורך להטיל ספק ולחזור לאינטואיציה שלנו , לאותנטיות שלנו , למי שאנחנו רוצים להיות .זה לא חייב להגיע מנקודה של המנעות ופסיביות , צריך לדעת מה לצרוך ומה לא , מה מחזק אותי ומה מחליש , את היתרונות והחסרונות של כל מדיום ושם לפעול לפי רצונך ומאוויך כשההבנה והבעלות שלך בלבד .

מדריך עבודה עם בוט מידג׳רני ליצור תמונות ואומנות 

בינה מלאכותית בבלוקציין 

ציפי מוסרי

לעמוד הבלוג שלי : כנס

לאתר שלי:

תגובות


פוסטים נוספים


freedom 24.01.2024

ריבונות

אתה מחליט , אתה הריבון ואף אחד לעולם לא יקח ממך את מה שלא תסכים לוותר עליו.

freedom 20.01.2024

אסטרולוגיה של שינוי

הסיפור הקוסמי שמתחיל החודש ימשיך להתפתח במהלך עשרים השנים הבאות, לחשוף אמיתות עמוקות ולזרז שינויים מסיביים ברמה האישית והקולקטיבית.

freedom 20.01.2024

היסטוריה של מהפכות והגאולה

אנחנו בדרך לעידן חדש, לצורת חיים חדשה , לשינוי אקספוננציאלי ורב מימדי, לחוסר ריכוזיות. כדי להערך לשינוי הגדול כדאי לחזק.

freedom 20.01.2024

חזרה למקור האלוהי

נולדה עבורינו עכשיו הזדמנות נדירה להתחבר ישירות למקור האלוהי, להפרד מהעידן של הכאוס, הסבל, הדואליות וההפרדה ,ולחזור לעידן של השמחה.

דילוג לתוכן