גופי של האחרים – נעמי וולף

 

גופי של האחרים – נעמי וולף

24 אפריל 2023

יום העצמאות 2023 , ספר באזרחות העולם שנכתב רק לפני שנה, אנחנו עדים לעולם החדש שמנסים להנחיל לפתחינו , עולם שלא נתנו את הסכמתינו ליישומו, ולא ניתן !!

נעמי וולף היא אחת מגיבורי העידן שאינם פוחדים ללכת נגד הזרם ולאמר את דעתם, לחקור , להסיק,לתבוע ולפרסם , כדי להביא לידיעת הציבור מסר של אמת ,העלאת המודעות והאיחוד הקולקטיבי.

ההתמקדות של נעמי וולף בספר שלה היא כיצד המלחמה המתמשכת הזו נגדנו היא הרבה יותר בסיסית, ומטרתה לא פחות מאשר להמיס את המשמעות של האנושות עצמה ולבטל את המורשת התרבותית העשירה שאנו במערב אצרנו מזמן והעברנו לדורות הבאים.

ב-14 בפברואר 2022, כאשר נהגי משאיות קנדיים מפגינים מילאו את כיכר הפרלמנט באוטווה, והעניקו תקווה משמחת לכל אלה ברחבי העולם שסיימנו עם הטוטליטריות של המגיפה, הייתה זו כריסטיה פרילנד, כסגנית ראש הממשלה של ג'סטין טרודו, שנתנה הוכחה מצמררת כיצד האליטות העולמיות ילכו רחוק כדי לאכוף ציות מוחלט לתכתיביהן על ידי האזרחים. "החל מהיום, בנק או נותן שירות פיננסי אחר יוכלו להקפיא או להשעות חשבון מיידית ללא צו בית משפט", הודיעה. "בכך, הם יהיו מוגנים מפני אחריות אזרחית בגין פעולות שנעשו בתום לב. . . אם המשאית שלך נמצאת בשימוש בחסימות בלתי חוקיות אלה, החשבונות הארגוניים שלך יוקפאו. הביטוח על הרכב שלך יושעה."

זו תהיה אמירה מוגזמת לומר שכריסטיה פרילנד הייתה חברה שלי פעם, אבל במשך זמן מה היינו באותו מעגל של כתבים ועורכים חרוצים ובעלי שכר נמוך, כולם רק מנסים להתפרנס. ראיתי אותה באירועים חברתיים במנהטן, ויום אחד כששתינו נפגשנו בחדר האיפור היא אחרי הופעה בטלוויזיה, אני כהכנה לראיון היא ציינה, בשמחה ובביטחון מוחלט, שהיא עוד מעט מתמודדת לפרלמנט בקנדה. באותה תקופה התואר הצנוע שלה היה כ"מנהלת ועורכת, Consumer News" של רויטרס. אני זוכרת שהסתכלתי עליה בתדהמה על קפיצת המדרגה הזו ברמות קריירה רבות. בטח יש לה חברים חזקים, חשבתי. התברר שזה היה ניחוש טוב. גב' פרילנד הייתה חלק מקבוצה קטנה של "בעלי השפעה" שקשורה לפורום הכלכלי העולמי; אכן, היא נמצאת כעת במועצת הנאמנים של WEF.

.היא ועמיתיה, יחד עם אליטות בעלות ברית בתחומים אחרים, בסופו של דבר פיתחו פשע נגד האנושות חסר תקדים בזמננו פשע הכרוך בגניבת נכסים והרס של תרבויות , כמו גם מקרי מוות שלא סופרים. ספר זה עוסק באיך הגענו לצומת ציוויליזציה מזעזע זה מעורבים במלחמה נגד כוחות בלתי אישיים עצומים עם כוח בלתי מוגבל על חיינו על החירויות שלקחנו כמובנות מאליהן; כיצד הכוחות הללו תפסו שנתיים של פאניקה של COVID-19 בדרכים חדשות ומפחידות; ואיך בכל זאת, כנגד סיכויים עצומים, אנחנו עדיין עשויים לנצח.

חלק הסתכלו על המלחמה הזו מנקודת מבט ביורפואית, ואחרים מנקודת מבט פוליטית למהדרין.. , האליטות השתמשו ב"משבר" כדי לסגור את נורמות החירות המערביות, את העולם שבמרכז האדם והציוויליזציה עצמה.

אבל לאן התרבות שלנו, שפעם חשבנו שהיא עמידה, מתחלפת? עולם המנוהל על ידי מכונות ומתווך באמצעות ממשקים דיגיטליים; עולם המבוסס על אכזריות, ללא אמפתיה אנושית כעיקרון מאורגן; עולם שבו גבולות לאומיים, תרבויות ושפות מתרוקנים ממשמעות, שבו מוסדות מגלמים רק את המטרות של אוליגרכים מטאלאומיים רחוקים, עולם המאורגן לטובת חברות תרופות מסיביות, כמה ענקי טכנולוגיה וטכנוקרטים עולמיים, ומעצמת על רודנית אחת שהיא יריבנו הקטלני. בקיצור: עולם שעוצב מחדש כדי להבטיח את הדומיננטיות לנצח של האליטות הרחוקות הללו, הן מבחינה גיאופוליטית והן באמצעות נתח שוק.

בשנים 2020-2022, נכנסנו לתקופה שבה העיקרון המארגן שלאחר מלחמת העולם השנייה של ענייני אנוש, מדינת הלאום הדמוקרטית, היה מדולל בכוונה מכוח ומתערער מתוך האינטרס של בניית מטאמבנה חלופי חסר דין וחשבון,עמותות גלובליות מיושרות, תאגידי ביג טק, ה-WEF והמפלגה הקומוניסטית הסינית (CCP). מטרתם הייתה לבנות מנועים של היסטוריה שנועדו למוסס את התרבות האנושית, הקירבה והקהילה.

מאוחדים בברית של נוחות, כוחות אלו רואים בבני אדם ובמערב האינדיבידואליסטי בעיה, עם התעקשותו העיקשת על זכויות אדם, על שמחה, על ספונטניות, על מוזרות, קבלה וסובלנות, כמכשולים שיש לנהל, לרוקן מכוח משאבים, ולדחוף לשוליים. המטרה שלהם היא לערער את הנורמות התרבותיות המערביות ובסופו של דבר להתנזר. מוצאים ילדים מערביים מהשפעת משפחותיהם ומההיסטוריה והחירויות המערביות בכלל. המלחמה נגד "הנגיף" הייתה באמת מלחמה שנוהלה באמצעות טכנולוגיות ואדוניהם כדי למוסס את התרבות האנושית ולנטרל את כוח האדם. זוהי מלחמה במחשבה חופשית ובחופש הביטוי מלחמה נגד האמונות הבסיסיות ביותר שלנו. האליטות האוליגרכיות הללו נתמכות בפרויקט העצום הזה ליצירת האנושות מחדש על ידי עמותות ענקיות ואטומות שדרכן מזרימות מיליארדי דולרים במטרה לשינוי חברתי טרנספורמטיבי.

וכל זה בגלל שזו מלחמה שמטרתה לבטל את האנושות עצמה. קשה לעבד את הטענה הזו, אבל אנחנו צריכים לעשות זאת. מאז סוף ימי הביניים, ועד לרנסנס, ועד להווה הקרוב, אנו במערב לקחנו כמובן מאליו שנקודות המבט האנושיות הן שמניעות את ההיסטוריה. לא עוד. מכונות, בעבר, שירתו אותנו, אבל אנחנו נמצאים בנקודה בהיסטוריה שבה אנחנו עוברים כיוון מחדש לשרת את המכונות והאדונים שלהן. למרות כל ההכרזות הפומביות שלהם על בניית "עולם טוב יותר" כמה מהמנהיגים החזקים ביותר שמתמודדים נגדנו אפילו לא טורחים לטשטש שזו המטרה האמיתית שלהם. קלאוס שוואב, המייסד והיו"ר הבכיר של הפורום הכלכלי העולמי, בקושי יכול היה להיות ישיר יותר לגבי כוונתו, תוך שהוא מזכיר את הצורך לעורר "איפוס גדול" עולמי בעקבות המגיפה. משבר COVID-19 הראה לנו, טען שוואב, שהמערכות הישנות שלנו אינן מתאימות יותר למאה העשרים ואחת. ב-3 ביוני 2020, הכריז שוואב, "העולם חייב לפעול במשותף ובמהירות כדי לשפץ את כל ההיבטים של החברות והכלכלות שלנו, מחינוך ועד חוזים סוציאליים ותנאי עבודה. כל מדינה, מארצות הברית ועד סין, חייבת להשתתף, וכל תעשייה, מנפט וגז ועד טכנולוגיה, חייבת לעבור מהפך. בקיצור, אנחנו צריכים 'איפוס גדול' של הקפיטליזם." אני זוכרת שקראתי את זה וחשבתי, "מה? למה?" וגם קשובה לנימה המגלומנית, הדיקטטורית: "אנחנו חייבים . בואו נפרוט מהם ה " "המערכות הישנות שלנו" – פרטיות, כסף נייר ומתכת, היכולת לנהוג במכונית ללא מעקב, מדינת הלאום, ביטוי אנושי, מגע אנושי, פעילויות תרבות, כנסיות, מסגדים ובתי כנסת, בתי עירייה, תיאטראות ו אולמות קונצרטים, ממשל דמוקרטי, עיתונות חופשית, בתי ספר ואוניברסיטאות, ספרים וספריות, והזכות להחליט מה קורה לגופו, לרכושו ולמשפחתו אף אחד מאלה לא מתאים להנהגת ה-WEF ולתעשיית הטכנולוגיה והפרמצבטיקה שלהם..

"רבים מאיתנו חושבים מתי הדברים יחזרו לקדמותם. התגובה הקצרה היא: לעולם לא. העולם כפי שהכרנו אותו בחודשים הראשונים של 2020 אינו עוד", הכריז שוואב בספרו המוקדם והמפחיד The Great Reset . כבר ביולי 2020, שוואב ציפה שבקרוב נראה "הרבה כעס": " עלינו להתכונן לעולם זועם יותר. . . איך נתכונן ? זה אומר לנקוט בפעולה הנדרשת". שוב, הוא קרא ל"איפוס גדול". הוא ביקש "אזרחות גלובלית מלאה". הוא חזה בביטחון מנצחים ומפסידים מבחינה כלכלית: "אנחנו יודעים שבהחלט תעשיות הבריאות, תעשיית הדיגיטל, תצאנה מהמשבר הזה מחוזקת, אבל אנחנו יודעים שתעשיות רבות הנשענות על אינטראקציה פיזית יתקשו לשרוד".

Davos 2022 מראה בבירור את הכוונות לאנושות מקבוצת האליטה הזו: מתכנון של מגיפות אינסופיות ו"וריאנטים" בעתיד, המוביל לשליטה חברתית אינסופית; לדיגיטציה של זהויות ומטבעות; להתערבות בשווקים החופשיים של "קפיטליזם בעלי עניין" שבוחר מנצחים ומפסידים בעולם המסחר באמצעות עלה התאנה של האידיאולוגיה; ל"שיתוף פעולה עולמי" השואף לפזר מדינות לאום וגבולות לאומיים, לגילדה של דאבוס, עם מפגש שבכותרתו שוב למזכיר המפלגה הקומוניסטית הסינית שי ג'ינפינג, יש תוכניות להכנעה שלנו שמתבצעות, כעת לשנה השלישית של המגיפה הזו, במלוא הגז. אבל האנשים של העולם לא הצביעו לנטוש את "המערכות הישנות שלנו" ולהרוס את דרכינו הישנות.

. המטרה הסופית היא משהו הרבה יותר אפל מאשר פשוט עולם אפל מספיק שבו כולם מחוסנים בכפייה, בין אם הם בסיכון ובין אם לא, בין אם יש להם חסינות טבעית ובין אם לא, עולם שבו "בוסטר" לשבעה מיליארד אנשים מדי שנה מובטחים לנצח. המטרה האמיתית לא הייתה קשורה לבריאות הציבור. המטרה האמיתית היא למוסס ולהרוס את התרבות המערבית והאנושית, ולהחליף אותה בתרבות טכנופשיסטית תרבות שבה שכחנו מה בני אדם חופשיים יכולים לעשות. הפשע שבוצע במהלך שנות המגיפה 2020-2022 היה אולי הגדול ביותר שבוצע אי פעם נגד האנושות. והוא עדיין מבוצע.

חיבור לספר 

ציפי מוסרי

לעמוד הבלוג שלי : כנס

לאתר שלי:

תגובות


פוסטים נוספים


freedom 24.01.2024

ריבונות

אתה מחליט , אתה הריבון ואף אחד לעולם לא יקח ממך את מה שלא תסכים לוותר עליו.

freedom 20.01.2024

אסטרולוגיה של שינוי

הסיפור הקוסמי שמתחיל החודש ימשיך להתפתח במהלך עשרים השנים הבאות, לחשוף אמיתות עמוקות ולזרז שינויים מסיביים ברמה האישית והקולקטיבית.

freedom 20.01.2024

היסטוריה של מהפכות והגאולה

אנחנו בדרך לעידן חדש, לצורת חיים חדשה , לשינוי אקספוננציאלי ורב מימדי, לחוסר ריכוזיות. כדי להערך לשינוי הגדול כדאי לחזק.

freedom 20.01.2024

חזרה למקור האלוהי

נולדה עבורינו עכשיו הזדמנות נדירה להתחבר ישירות למקור האלוהי, להפרד מהעידן של הכאוס, הסבל, הדואליות וההפרדה ,ולחזור לעידן של השמחה.

דילוג לתוכן