חיבור לרוח של הצמחים

 

חיבור לרוח של הצמחים

29 ינואר 2023

במהלך טקס האיואסקה שהשתתפתי בו עם שאמנים משבט השיפיבו , התוודעתי לעבודה עם רוח הצמחים .העבודה עם הרוח כללה צורות גיאומטריות וצלילים מרפאים ועזרה בפתיחת בלוטת האיצטרובל כדי לקבל מרוח האיואסקה את השיעור. רוח הצמח לא מרפאית אותך ישירות אלא מראה לך מה אתה צריך לפתור בתוכך , נותנת לך שיעורי בית, ממה להשתחרר ולהרפות ואיפה לשים לב ולטפח.

בתקופת האינטגרציה עם מסעות האיואסקה כששכנתי בטבע חזק ועוצמתי בברזיל וניסיתי להבין את התקשורת המטאפיסית עם האיואסקה הבנתי ששכחנו את הקשר העמוק שלנו עם עצמינו ועם הטבע הסובב אותנו .כי אנחנו הטבע וכדאי שניזכר מי אנחנו .

חיפשתי ומצאתי שמאניות שעובדות עם רוחות הצמחים גם במערב בסביבת החיים שלהם, מתקשרות עם סירפד, אלון, ורדים, טולסי, ארתימיסיה, נזכרות בשושלות ריפוי בתרבות הקלטית באנגליה, בתרבות הילידית בצפון אמריקה, מחברות בין המסורות העולמיות והשבטיות בסביבת החיים שלהן. למדתי עם פאם מונטוגמרי מקונטיקט, ארה״ב ואמה פארל מוולש, אנגליה ועם רוברט רוג׳רס מקנדה שנעזרים ברוח צמחי המערב להילינג שמאני.

העבודה עם רוח הצמח כפי שנעשית בקהילות הילידים בדרום אמריקה יכולה להעשות גם בסביבה הילידית שלנו , בארץ שלנו והצמחים שלנו. החוכמה הילידית מוחזקת בארץ ובטבע ונגישה עבורינו, המסורות העתיקות תמיד נמצאות בצורה סימביוטית עם הטבע. גם אם שושלות רוחניות או מרפאים אבדו או נקטעו ,החוכמה לעולם לא אבודה אלא ממשיכה לחיות בצמחים בעצים ובפטריות. היא זמינה עבורינו במקום הולדתינו והמסר שלה רוחני .

הקשר של חוכמה זו עם רוחות הצמחים צריכה להעשות בחרדת קודש ובדרך מקודשת, בכוונה ליצר ריפוי ובהכנות מסוימת לקראת המפגש, אם אנחנו מתקרבים לצמחים בצורה כזאת של כבוד וטקסיות הם יכולים להיות עבורינו פסיכדאלים באותה מידה ובעלי ברית .

הצמח הראשון שאיתו עשיתי עבודת חיבור מה שנקרא ״דיאטת צמחים״ הוא הארתימיסיה אנואה , במהלך שהותי בכרם מהר״ל , בהליכות יומיומיות בטבע הכרמל , עם טקסים וריקודים והרבה כוונה להתחבר ,עם יומן התרחשויות וחלומות , ועם צריכת הצמח בצורת תה, תמצית אנרגתית ומגע

הצמח נהפך להיות עבורי בעל ברית במסע המודעות לכוח המרפא של הרוח של הצמחים כאן בארץ ישראל, במרחב הטבע שלנו.

חוויתי מסע עמוק כדי לקבל את מה שנועדתי ללמד ולרפא, בתקופה מאתגרת זו שנולדה לפתחינו בלווי הרחבת התודעה, שחרור דפוסי חשיבה שאינם משרתים אותנו ובתהליך העוצמתי של איך להתחבר לעצמינו מחדש וכל זאת עם בעלי ברית בדמות הרוח של הצמחים .

זה מסע אינדיבידואלי שכל אחד חווה אותו בצורה שונה עם חיבור פרטי שנוגע באני המיוחד  ההדרכה, הכוונה, הבחירה של הצמחים, ההתאמה עם מה יש לרפא ,יומן התיעוד, והתהליך עצמו הם עוצמתיים וטרנספורמטיבים ומאפשרים חיבור בלתי אמצעי לעצמי האותנטי .

רוח הצמח יודעת בדיוק מה אתה צריך כדי לרפא את עצמיך, היא גם יודעת איך לתקשר איתך את זה , לפעמים צריך סובלנות במודעות של איך זה קורה ומה השפה החדשה , עם האימון מגיעות התובנות והקשר הבלתי אמצעי עם הטבע שאנחנו.

ציפי מוסרי

לעמוד הבלוג שלי : כנס

לאתר שלי:

תגובות


פוסטים נוספים


freedom 24.01.2024

ריבונות

אתה מחליט , אתה הריבון ואף אחד לעולם לא יקח ממך את מה שלא תסכים לוותר עליו.

freedom 20.01.2024

אסטרולוגיה של שינוי

הסיפור הקוסמי שמתחיל החודש ימשיך להתפתח במהלך עשרים השנים הבאות, לחשוף אמיתות עמוקות ולזרז שינויים מסיביים ברמה האישית והקולקטיבית.

freedom 20.01.2024

היסטוריה של מהפכות והגאולה

אנחנו בדרך לעידן חדש, לצורת חיים חדשה , לשינוי אקספוננציאלי ורב מימדי, לחוסר ריכוזיות. כדי להערך לשינוי הגדול כדאי לחזק.

freedom 20.01.2024

חזרה למקור האלוהי

נולדה עבורינו עכשיו הזדמנות נדירה להתחבר ישירות למקור האלוהי, להפרד מהעידן של הכאוס, הסבל, הדואליות וההפרדה ,ולחזור לעידן של השמחה.

דילוג לתוכן