פאנצ׳ה קרמה למה כל כך חשוב הטיפול הזה ?

 

פאנצ׳ה קרמה למה כל כך חשוב הטיפול הזה ?

22 יוני 2022

קרלה וויאננד, נילה איורוודה פאנצ׳ה קרמה, מאי יוני 22

פאנצ׳ה קרמה היא שיטת הדטוקס הטובה ביותר בהוצאת הרעלים החוצה מהגוף בצורה טבעית.

פאנצ׳ה (חמש) קרמה ( הפעולות ) , הכולל את הכנת הגוף לניקוי , העמסת גהיי, שהוא בעל יכולת חדירה לכל עומק רקמות הגוף והצפת הרעלים (או מה שאין לו מקום שם יותר), משם מתחילים בצורה נבנית להוציא החוצה את הרעלים דרך הקאה יזומה (וואמנה),ניקוי מערות האף (נאזיה) שלשול יזום (ויריצ׳ינה) וחוקנים (וואסטי)לניקוי ואיכלוס מחדש של אוכלוסיית המקרופאנצ׳ה קרמהביום המינרלים ואש העיכול הנקריאת אגני.

הפאנצ׳ה קרמה היא בעלת יכולת איתחול מחדש ואיזון תפקודי של הגוף. הבערת האגני (אש העיכול והטרנספורמציה) וחיזוק האוג׳ס (רמת האנרגיה של האדם שנקבעת עפ״י אישיותו, אך גם מסוגלת להתמלא מחדש בעקבות ניקוי יסודי של רקמות הגוף ).

ב5 שנים האחרונות נעשיתי סוג של מומחית פאנצ׳ה קרמה , כנראה בגלל שחוויתי לפחות פעמיים בשנה טיפול כזה , אך בעיקר בגלל השאלות והנסיונות להבין את התהליך , למי יכול לעזור ? ואיך אני מעבירה את זה הלאה בצורה הבהירה ביותר על מנת לאפשר לעוד אנשים לרפא את עצמם בעזרת התהליך.

הפעם סידרו לי את הרופאה המשובחת ביותר , כזאת שמצליחה לתקשר גם עם הידע המערבי ולחבר את הקצוות של הרפואה האיורוודית והלוגיקה שלה עם הסברים מפורטים בנושאי הבריאות שתופסים במה בשנים האחרונות כמו מקרוביום, סביבה אלקלית, נוירוגנזיס, דופמין ונוראדרנלין, המוח הגדול והמוח הקטן ,ועוד ועוד..

מצאתי הפעם את ההילרית האולטימטיבית , רופאה עם חזון אמיתי ונאמנות אין קץ לשיטה ולמטופלים שלה ד״ר אנו שמה והמרכז שלה לגמרי,כך שאין אנרגיה נוספת שמתלווה לריפוי..

מסבירה לכם את מה שלמדתי מפיה , את הדטוקס המושלם הזה וכל שלביו , היתרונות והחוויות לקראת השבת הנעורים , ריפוי סמפטומים, חוסר איזון, תקיעויות ,מצבים מנטלים ורגשיים בקיצור טיפול יסודי בעומק הבעיות שלכם.

היתרונות הכלליים של הפאנצ׳ה קרמה :

1. דרך יעילה להבסיס את הגוף (אלקלציה). היכולת שלך להבריא ממצבים שונים גם ממש קשים או ללדת תלויה בסביבה אלקלית.

2. מערכת חיסון משגשגת בגלל מספר גורמים שקשורים בהורדת סטרס, אלקלציה , חיזוק הורמונים פארסימפטטים, ואיזון הורמונאלי כללי .

3. מערכת מקרוביום שאחראית על תפקוד תקין של מערכת העיכול, מעי דליף, קשר עם המוח הקטן במעי ליצירת נוירוגנזיס (יצירת תאים חדשים במערכת העצבים המרכזית) , הגברת הספיגה, האלימינציה, והתקשורת הבין תאית .

5. בטיפולי הנזיה והחוקנים נוצרת הזדמנות לטיפוח תאי מערכת עצבים והורמוני דופמין וסרוטונין.

6. ניקוי ערוצי זרימת האנרגיה הסטרוטס שלך , מגביר את הפראנה האנרגיה בגוף.

7. מילוי בלוטת האדרנל שבדרכ מתרוקנת בעקבות תקופת סטרס ארוכה, ע״י ניקוי הקורטיזול והשבת הרוגע והורמוני האנטי סטרס לפעולה.

ברור שאוכל לידע אתכם לגבי היתרונות המיוחדים של כל שלב , אך נראה לי שהמפגש עם הרופאה וההסברים המפורטים שלה לגבי הניקוי הפרטי שלכם חשוב מאוד והכל מאוד פרטי כולל התרופות הצמחיות , השמנים של העיסוי היומי והמזון המותאם עבורכם.

השיתוף שלי בא מהמקום של לגרום לכם לקחת צעד ולהחליט על הענקת הניקוי לעצמכם ולקרוביכם,במהלך השנים האחרונות הרבה אנשים התנסו בניקוי כזה והתיאורים שלהם לא פחות מטרנספורמטיבים.

למי זה מתאים ? לכולם , ריפוי עומק, הסרת תקיעויות, מנטאלי ורגשי. לפעמים לוקח כמה פעמים כדי להעלים לגמרי סימפומים עקשנים אבל ההטבה ניכרת בצורה משמעותית כבר בפעם הראשונה.

דר אנו סיפרה לי שבדרום הודו רופאים קונבנציונאלים שולחים זוגות שמתקשים להרות לטיפול איורוודה כזה.

מצרפת את המרכז והפרטים 

ציפי מוסרי

לעמוד הבלוג שלי : כנס

לאתר שלי:

תגובות


פוסטים נוספים


freedom 24.01.2024

ריבונות

אתה מחליט , אתה הריבון ואף אחד לעולם לא יקח ממך את מה שלא תסכים לוותר עליו.

freedom 20.01.2024

אסטרולוגיה של שינוי

הסיפור הקוסמי שמתחיל החודש ימשיך להתפתח במהלך עשרים השנים הבאות, לחשוף אמיתות עמוקות ולזרז שינויים מסיביים ברמה האישית והקולקטיבית.

freedom 20.01.2024

היסטוריה של מהפכות והגאולה

אנחנו בדרך לעידן חדש, לצורת חיים חדשה , לשינוי אקספוננציאלי ורב מימדי, לחוסר ריכוזיות. כדי להערך לשינוי הגדול כדאי לחזק.

freedom 20.01.2024

חזרה למקור האלוהי

נולדה עבורינו עכשיו הזדמנות נדירה להתחבר ישירות למקור האלוהי, להפרד מהעידן של הכאוס, הסבל, הדואליות וההפרדה ,ולחזור לעידן של השמחה.

דילוג לתוכן