ניקוי רעלים גוף-נפש במרכז איורוודה בהודו

 

ניקוי רעלים גוף-נפש במרכז איורוודה בהודו

31 מאי 2022

כל מי שחווה בחייו פאנצ׳ה קרמה טובה יודע שזאת השיטה הכי טובה בעולם לגרום לך להעלים סימפטומים גופניים מנטאלים ורגשיים בצורה מהירה ומחוברת לטבע ולכן קל לי לספר על ההגיון הצרוף של השיטה .

הפאנצ׳ה קרמה היא שיטת חמשת השלבים בדטוקס או טיהור הגוף לפי האיורוודה שהיא תורה וודית עתיקה ומשמעותה ״ידע החיים״ היא נולדה לפני 5000 שנה ושורדת בשגשוג עד היום .

אני מתמידה להגיע לדטוקס הזה מאז שפגשתי בו לפני חמש שנים ,כי הוא הצליח באחת להעלים אצלי מחלה שנקריאת ראומטואיד ארטריטיס , שזה מחלה אוטואימונית שהגוף מייצר דלקות מפרקים במספר מקומות בגוף .כמובן שעוצמת החוויה והתוצאות כמו גם תוצאות של אורחים אחרים שנכחו באותה תקופה במרכז האיורוודי שכנעו אותי שזה הטיפול מספר אחד לחזרה לאיזון והיפרדות מסימפטומים שאין להם צורך להתגשם.

בשנתיים האחרונות עם סגירת הודו לתיירים לא הצלחתי להגיע לטיפול , גם המרכז האיורוודי שהייתי מעדיפה להגיע אליו השתנה וחלקים ממנו נסגרו, רופאים איורוודים והצוות הקבוע התפזר וחלקם בנו מרכזים פרטיים אחרים. מבחינתי אחד המדדים שאחראים על טיפול מושלם הוא הרופא כי הוא זה שמחליט על הטיפול, התזונה, הצמחים והתרופות והכל נשען עליו לכן בחרתי את המרכז של ד״ר אנו (אישה מדהימה ) שמבחינתי היתה הכי מקצועית, חסרת אגו ,צנועה שיודעת להוביל ולתמוך בתהליך ב100% .

המרכז החדש בוויאננד קרלה , ממוקם באמצע ג׳ונגל בהרי קרלה , הוא צנוע בעל שישה חדרים בלבד ,מטופח בצמחיה ופרחים ונוף , במסעדה, מקום מפגש, יוגה שאלה, חדר רופא וחדר טיפולים.

הסביבה של הטיולים הרגליים מסביב, מרושתת עצים גבוהים , עצי פרי, פלנטיישון של קפה, גומי, קוקוסים, אורז ומלא עצי ג׳קפרוט , פלפל שחור שמטפס על העצים ,ים של פרחים כמו היביסקוס אלמון הודי, טגטס, ורדים ופה ושם בית של תושבים מקומיים מעטים מאוד, הטבע בעל חזקה כאן וכך גם הצלילים החזקים של טבע ללא ציביליזציה.

סדר היום מאוד קבוע ומוקפד כדי לאפשר את זרימת הדטוקס בצורה נכונה הוא מורכב מאכילה, ניקויים,מסאג׳ים מאלפים (שעה וחצי כל יום בהתאמה אישית) יוגה, פוג׳ה, מנטרות, הליכה בסביבה, מפגש עם מטופלים אחרים מהעולם, מפגש יומי עם הרופאה ושינה איכותית וטובה .

הטיפול מיועד להחזיר את הסדר על כנו ע״י ניקוי רעלים, רעלים מוגדרים ״כל מה שהגוף לא צריך לאחוז בו יותר ״ כשהגוף מטהר את ערוציו הוא מסוגל להוביל חמצן בצורה טובה, להבסיס את חומציות היתר ולכן להפתר מהנטיה ליצר דלקות, לבסס את אוכלוסית המקרוביום בגוף ע״י תמיכה מבחינת תזונה, ניקוי והזנת האדמה שהיא מערכת העיכול. חיזוק מערכת העצבים באמצעות צמחי מרפא מינרלים ומתכות , הרגעת הסטרס והשבת האיזון לגוף בכל הרמות. הורדה במשקל ,ניקוי הצמתים והערוצים , שבירת הסטגנציות (עימדון) בקיצור דטוקס במלוא הוויתו .

חמש שלבי הטיפול כוללים הצפת הרעלים מעומקי הרקמות , הבאתם למרכז הגוף והוצאתם דרך ערוצי הפינוי הריאות, האף, מערכת העיכול ופי הטבעת . והכל עם הכנה נכונה מתאפשר בקלות ויעילות והתוצאות נפלאות.

נכונו לי עוד ימי ניקוי וימי רג׳ובניישון אחריהם

מזמינה את מי שמעונין לשמוע עוד או להגיע לכאן להתקשר איתי ישירות במסנג׳ר

בברכת ימים טובים ובריאים לכולם

באהבה ציפי

המרכז המומלץ בהודו 

ציפי מוסרי

לעמוד הבלוג שלי : כנס

לאתר שלי:

תגובות


פוסטים נוספים


freedom 24.01.2024

ריבונות

אתה מחליט , אתה הריבון ואף אחד לעולם לא יקח ממך את מה שלא תסכים לוותר עליו.

freedom 20.01.2024

אסטרולוגיה של שינוי

הסיפור הקוסמי שמתחיל החודש ימשיך להתפתח במהלך עשרים השנים הבאות, לחשוף אמיתות עמוקות ולזרז שינויים מסיביים ברמה האישית והקולקטיבית.

freedom 20.01.2024

היסטוריה של מהפכות והגאולה

אנחנו בדרך לעידן חדש, לצורת חיים חדשה , לשינוי אקספוננציאלי ורב מימדי, לחוסר ריכוזיות. כדי להערך לשינוי הגדול כדאי לחזק.

freedom 20.01.2024

חזרה למקור האלוהי

נולדה עבורינו עכשיו הזדמנות נדירה להתחבר ישירות למקור האלוהי, להפרד מהעידן של הכאוס, הסבל, הדואליות וההפרדה ,ולחזור לעידן של השמחה.

דילוג לתוכן