מפגשים בעמק המקודש בפרו

 

מפגשים בעמק המקודש בפרו

30 אוקטובר 2021
התחלתי את המסע שלי בעמק המקודש בפרו אצל אורי כהן הישראלי שחי כאן שנים רבות כדי להרגיש עדיין משפחה ולנחות בנחיתה רכה .
החום והאהבה שאורי מייצר בסביבתו והחיבורים האנושיים עם אנשים מקסימים ראוי לשבח . הוא החזיק לי את הספייס הראוי לי לנחיתה עם הרבה אהבה מוסיקה טובה וסיפורים שנוגעים בלב .
טבע ,טיולים אוטנטים בסביבה וטיפים להתאקלמות מיידית בעמק מבחינת תנועה אוכל ופעילות יומיומית עם תשומת לב לפרטיות שלי .
אחרי מספר ימים הרגשתי חופשיה לפגוש את העמק ואת עצמי הסקרנית ולהתרחב .
בחרתי במקום קסום של יוגה בחווה אקולוגית אורגנית ,צמחי מאכל ועצי פרי והרבה מרחב שקט ויופי .
פה הכרתי אנשים מכל העולם שמטיילים כמוני לתקופה ארוכה בגלל הסיטואציה העולמית שתופסת פיקוד על החופש שלנו . יש כאן שתי משפחות אחת מטקסס והשניה ממדריד שמיישמות הום סקולינג לילדיהם המהממים ,אחרים שהגיעו לריטריט מכל העולם ומחפשים דרך לבטא את החופש והזכויות שלהם כבני אדם . השיח פה בחדר אוכל הוא פוליטי חברתי כלכלי ורפואי , כולם באותו הראש של ליצר לעצמם עולם חדש בתוך הכאוס הקיים שנחשף במלוא מערומיו .
כולם קלטו את ההונאה והשקרים ששנים מאכילים אותנו ,אנשים אינטיליגנטים שקוראים מאמרים סקרנים וחוקרים בעצמם את הסיטואציה שתופסת מקום באיפוס הגדול. אפשר לאמר שכולנו קונספירטורים אנשי חופש מחפשי דרך חדשה.
אתמול היה כאן יום חופש וכל רצוני היה להתחבר שוב לאקטיביסטים בישראל שמרגישה שייכת אליהם בלב. הקשבתי לראיון המדהים עם סאשה סטון, איריס פורטוגלי, אדם אטיאס ורותם בראון שמכירה אותם אישית וממש התרגשתי לקבל חיזוקים מאנשים בדמותי .
האנשים המקומיים כאן בעמק ממש מדהימים אין מצב שמישהו יעבור לידך בלי ברכת שלום , שווקי איכרים בעיירות עם תוצרת שופעת מקומית ,הכל כל כך אוטנטי ונקי נקי .
העמק סובב הרים יפיפה ופורה הנחלים זורמים בערוצים ומטפחים שדות גידולים ליד כל בית משפחה , הרבה אנשים עברו לכאן לאחרונה תנופת בניה נצפית בקצוות של כל כפר ומזג האוויר נהדר . עכשיו אביב כאן השמיים משתנים במהלך היום נעים יבש וחמים.
התנועה בין הכפרים והעיירות מאוד נוחה יש שני סוגי תחבורה :קולקטיבו כמו בארץ הבאבל , ואן שנוסע כאן בכביש הראשי בוואלי ואוסף בגרושים כל מי שמצטרף והטוק טוק לנסיעות יותר פרטיות.
מסעדות מקומיות עם חצר פנימית נפלאה לארוחות בריאות טריות וזולות .
אז ליבי ליבי עם המתעוררים והחופשיים מקווה לתרום ולו במעט מסיפורי ולעודד חיבור אישי לזכויות ולחופש הבחירה ,לאי ציות ולשייכות החדשה לשבט המתהווה בעולם החדש .ויוה לחופש !!!!
בתמונה בית טבע מקומי בעצם דוכן בשוק אורובמבה עם צמחים ותבלינים מקומיים כמו שאוהבת

ציפי מוסרי

לעמוד הבלוג שלי : כנס

לאתר שלי:

תגובות


פוסטים נוספים


freedom 24.01.2024

ריבונות

אתה מחליט , אתה הריבון ואף אחד לעולם לא יקח ממך את מה שלא תסכים לוותר עליו.

freedom 20.01.2024

אסטרולוגיה של שינוי

הסיפור הקוסמי שמתחיל החודש ימשיך להתפתח במהלך עשרים השנים הבאות, לחשוף אמיתות עמוקות ולזרז שינויים מסיביים ברמה האישית והקולקטיבית.

freedom 20.01.2024

היסטוריה של מהפכות והגאולה

אנחנו בדרך לעידן חדש, לצורת חיים חדשה , לשינוי אקספוננציאלי ורב מימדי, לחוסר ריכוזיות. כדי להערך לשינוי הגדול כדאי לחזק.

freedom 20.01.2024

חזרה למקור האלוהי

נולדה עבורינו עכשיו הזדמנות נדירה להתחבר ישירות למקור האלוהי, להפרד מהעידן של הכאוס, הסבל, הדואליות וההפרדה ,ולחזור לעידן של השמחה.

דילוג לתוכן