מים חיים בכלי נחושת

 

מים חיים בכלי נחושת

6 אוגוסט 2017

מאז שהייתי במרכז הילינג איורוודי בהודו בתחילת השנה אני מנסה להשיג כלי נחושת , בהם הוגשו לנו המזון והשתיה , לאחרונה מצאתי את חברת ואסנטי ואני מאושרת מאיכות המוצרים והגישה ההוליסטית סביבתית..

העסק ככוח לטוב

מנטרה היזמית של Vasanti Health היא ילידת הודו ,הניסיון הייחודי שלה מקדם טיפולים הוליסטים באמצעות תרופות נטורופתיות השכל הישר והאיורוודה. מנטרה היא בעל תואר שני בבריאות הציבור מאוניברסיטת ווטרלו.

בהתבגרותה, למשפחה שלה היו כמה עקרונות לחיים טבעיים ובריאים. עקרונות אלה נראו אינטואיטיביים ואיש לא חשב לקשר אותם לגוף גדול יותר של ידע רפואי. מנטרה הבינה כי רבים מאותם עקרונות משפחתה היו מושרשים באמנות הרפואה האיורוודית.

כמו רבים אחרים, מנטרה היתה מיואשת מפתרונות הרפואה הקונבנציונלית וחיפשה אלטרנטיבות כדי לתמוך באורח חיים בריא, בר קיימא. במשך שנים, היא עסקה בבעיות עיכול ועור. הרפואה האלופאטית לא עזרה, ובמקרים מסוימים אף הזיקה יותר. היא היתה נואשת לשינוי.

מנטרה כמומחית בבריאות הציבור עבדה עם ממשלות ועמותות בכל הרמות. במהלך השנים, היא התעייפה ממודלים עסקיים ללא כוונת רווח . היא הבינה כי עסק המניב רווח יכול לשרת סיבה חברתית אם הטוב והמשותף נטוי בתוך הדנ"א של החברה. מודל זה מתאים לחברה שהקימה בצורה מושלמת והוא הכוח המניע והמטרה של העסק שהיא מיישמת מהלב כל יום.

קנקן נחושת טמבה לאיחסון מים

תורת האיורוודה כמנוף לעסק

האיורוודה מאמינה שהטבע וגוף האדם הם אחד ,חוסר איזון פנימי מתרחש כאשר אחד משלושת הדושות (ואטה, פיטה, קאפה) גדל או משתנה. שינויים אלו ניתן ליחס לגורמים רבים כגון המחשבות שלנו, פעולות, רגשות, דיאטה ואפילו גורמים חיצוניים כגון מזג האוויר. המטרה היא למצוא את המצב האידיאלי של שיווי המשקל.

טיפולים איורוודיים משתמשים בצמחי מרפא, דיאטה, עיסוי, מדיטציה, יוגה, סדר יום, תפילות ומנטרות וכלים אחרים כגון Tamba ™ כדי לעזור להחזיר את האיזון.

קו המוצרים הראשון של Vasanti Health, ה– Tamba ™ נולד מתוך הכרח.

באיורוודה, מי השתייה שטוהרו ומיוננים בכלי נחושת הם נוהג נפוץ. בהודו המסורת האיורוודית משתמשת במים שמוגשים בכוס נחושת שנקריאת Tamra jal. מי נחושת הם נוגד חמצון טבעי המסייע לאזן את שלושת הדושות של הגוף שלנו (ואטה, פיטה, קאפה). כמות הנחושת של Tamra jal היא בטוחה ובריאה.

Tamba הם כלי נחושת משובחים שנוצרו ע״י אומני נחושת מקומיים ובצורה מסורתית , הם מטעינים את החיוניות של מי השתייה שלך. המים הופכים לאנרגתיים, מיוננים ובעלי pH בסיסי,הם ״מתעוררים לחיים״ . מים חיים אלו נספגים טוב יותר על ידי התאים שלך ולכן משפרים את ההידרציה.

כוס נחושת טמבה לשתיית מים חיים

Tamba מספקת כלים אותנטיים, באיכות גבוהה כוסות נחושת שמשמשות שנים כאבני דרך ומשרים בריאות במיטבה על פי תורת האיורוודה המסורתית. החברה קבעה סטנדרט גבוה למקור המוצרים כדי להבטיח את הטוהר הגדול ביותר ואת הציון הגבוה ביותר של הנחושת. בדיקות מעבדה עצמאיות מאשרת שכלי הנחושת שלהם מכילים יותר מ -96% נחושת טהורה. הם כוללים גם אבץ, כפי שגם הוא מאזן את הנחושת ואת העיכול.

כל כוס מעוצבת במיומנות על ידי אומנים בהודו מה שהופך אותם למוצרי בריאות דקורטיביים.

איורוודה ממליצה בפועל לשתות עד 2 כוסות של מים בכוס נחושת ביום. לקבלת יתרונות אופטימליים, מים צריך להישמר בכלי Tamba במשך לפחות 4 שעות לפני השתייה, על מנת לאפשר לנחושת לטהר וליינן את המים שלך. שתיית מי הנחושת בבוקר היא הטובה ביותר מכיוון שהיא מייעלת את מערכת העיכול שלך ומגדירה את חילוף החומרים שלך למשך שארית היום. ניתן גם לשלב את מי הנחושת לתוך תירגול היוגה היומיומית ותירגול המדיטציה. בצע את מה שמתאים לך ביותר, רק תזכור להשתמש בטמבה שלך בכל יום.

היתרונות של שתיית טמרה ג'ל?

נחושת היא מינרל חיוני שנדרש לגוף לתפקוד מטבולי. הוא נוגד חמצון הממלא תפקיד בתפקוד תקין של השרירים ,מערכת החיסון ומערכת העצבים. מכיון שהגוף האנושי לא יכול לסנתז נחושת, אנחנו צריכים לקבל אותו ממקורות תזונתיים. מזונות כגון אגוזים, קטניות, עלים ירוקים ופירות ים יכולים להיות מקור נהדר לנחושת. עם זאת, הם מספקים כמויות מזעריות של נחושת דבר המוביל אותנו למצוא את האיזון ממקורות נוספים.

אחת הדרכים היא לשתות מים המאוחסנים בכלי נחושת. במשך מאות שנים, היוגים היו שותים מי נחושת .מי הנחושת ידועים במספר יתרונות בריאותיים כגון: הפחתת דלקת, שיפור העיכול והגברת החסינות. יתר על כן, על פי איורוודה Tamba מסייעת לאזן את הדושות .

התעוררות מי השתיה שלך במחקרים מדעיים מראים כי נחושת מסירה חיידקים וזיהומים מהמים בשל אפקט הנקרא "אוליגודינמי" – תכונות מיקרוביאלית של מתכות מסוימות.

קנקן נחושת מסורתי מבית ואסנטי בריאות

יתרונות נוספים :

חיוניות משופרת

שיפור מערכת החיסון

מניעת הזדקנות

עזרה בייצור קולגן

הפחתת קמטים והגדלת גמישות העור

מטבוליזם מוגבר

עיכול משופר

תמיכה בדלקת פרקים

חיזוק השיער והציפורניים

תמיכה בהתפתחות רקמת החיבור והעצם

עסק חברתי קהילתי

ב Vasanti Health מתמקדים בפתרונות ברי קיימא למשבר המים המתרחשים ברחבי העולם. בחברה מאמינים כי הגישה לשתייה נקייה ותברואה הן זכויות אדם בסיסיות.

כל Tamba ™ תומך בתרומה ליוזמות מים נקיים בהודו, אותה מדינה שבה נוצר המקור למוצרים הבריאים של החברה.

בהודו יש אוכלוסייה שמונה מעל 1.2 מיליארד בני אדם. אוכלוסייה זו הולכת וגדלה והיא עומס קשה על המשאבים הטבעיים של המדינה, כולל מים. עם התמיכה הגלובלית, הגישה של הודו למים השתפרה עם השנים. עם זאת, לגישה זו יש פערים גדולים, כולל מחסומים מגדריים וחברתייםכלכליים. יתר על כן, התברואה ממשיכה להיות דאגה גדולה. באזורים מסוימים של הודו, רק 30% מהקהילה חווה שיפור במתקני התברואה ועדיין רוב מקורות המים מזוהמים על ידי ביוב ומי נגר.

 בVasanti Health יזמו דרך עם מחווה קטנה להחזיר לקהילה ולהעשיר את חיינו עם בריאות, מודעות ורוחניות שנולדו עם תורת האיורוודה.

ציפי מוסרי

לעמוד הבלוג שלי : כנס

לאתר שלי:

תגובות


סופרפוד של נביטאס

ניקוי רעלים עם פוקה

חלבון טבעוני איכותי



פוסטים נוספים


freedom 24.01.2024

ריבונות

אתה מחליט , אתה הריבון ואף אחד לעולם לא יקח ממך את מה שלא תסכים לוותר עליו.

freedom 20.01.2024

אסטרולוגיה של שינוי

הסיפור הקוסמי שמתחיל החודש ימשיך להתפתח במהלך עשרים השנים הבאות, לחשוף אמיתות עמוקות ולזרז שינויים מסיביים ברמה האישית והקולקטיבית.

freedom 20.01.2024

היסטוריה של מהפכות והגאולה

אנחנו בדרך לעידן חדש, לצורת חיים חדשה , לשינוי אקספוננציאלי ורב מימדי, לחוסר ריכוזיות. כדי להערך לשינוי הגדול כדאי לחזק.

freedom 20.01.2024

חזרה למקור האלוהי

נולדה עבורינו עכשיו הזדמנות נדירה להתחבר ישירות למקור האלוהי, להפרד מהעידן של הכאוס, הסבל, הדואליות וההפרדה ,ולחזור לעידן של השמחה.

דילוג לתוכן