ד״ר האמר גישה מקורית לטיפול במחלת הסרטן

 

ד״ר האמר גישה מקורית לטיפול במחלת הסרטן

12 יולי 2017

ד״ר גירד האמר עזב לאחרונה את העולם הגשמי, אני מרכינה ראש בהוקרת תודה לרופא גדול, מקורי ואמיץ שחשף ממצאים רבי משמעות של איבחון וטיפול במחלות מורכבות ובראשן מחלת הסרטן .אני בטוחה שיגיע יום ויתיחסו לממצאיו פורצי הדרך בתחום מחלת הסרטן כאבן דרך בטיפול במחלות בכלל. יהי זכרו ברוך …

מספר מטפלים בארץ מיישמים את דרכו כמו המומחה ברפואה סינית יוסי מורגנשטרן מכפר שמריהו אחד המקורות המקצועיים ומהיימנים בנוסף עידן סער ד"ר לרפואה אלטרנטיבית (D.A.M). מרצה ומטפל ברפואה הוליסטית והאתר המקצועי שלו שמסביר בדרך מפורטת את הרעיונות המהפכנים והמקוריים של ד״ר האמר .

האונקולוג האמיץ ד״ר גירד האמר

הרפואה החדשה (בשמה המלא – German New Medicine או בקיצור – GNM) היא גישה רפואית מהפכנית אשר התגלתה ופותחה ע"י רופא גרמני בשם ד"ר האמר. גישה זו מאפשרת להבין בצורה מפורטת, מעמיקה ומדוייקת את הגורמים למחלות הסרטן השונות ולמחלות אחרות, את ההיגיון לפיו מתפתחת המחלה ואת התהליכים הפיזיולוגיים הקורים תוך כדי המחלה.

הבנה נכונה של הרפואה החדשה ויישום נכון של משמעויותיה עשויים לחסוך לחולי סרטן רבים את הסבל הכרוך בטיפולים האגרסיביים המקובלים כמו כימותרפיה והקרנות, ובמקרים רבים ניתן יהיה להימנע גם מניתוח.

כמו כל מהפיכה שיש לה השלכות מרחיקות לכת על תפיסת העולם של בני האדם ועל אינטרסים כלכליים בעלי עוצמה, גם הרפואה החדשה נתקלת במכשולים רבים והתנגדות חריפה מצד גורמים שונים (ישנם רופאים המכירים את הרפואה החדשה אך אינם יכולים או אינם מעזים ליישמה בעבודתם מחשש שישללו את רישיונם כרופאים).

ד"ר האמר גילה שכל מחלה נוצרת כתוצאה משוק, קונפליקט או טראומה התופסים אותנו בהפתעה, לגמרי לא מוכנים. ברגע שקורה קונפליקט לא צפוי זה, השוק פוגע באזור ספציפי במוח (אזור זה משתנה בהתאם לסוג הטראומה) וגורם שם לפגיעה אותה ניתן לראות בצילום CT של המוח בצורה של נקודה ומעגלים קונצנטריים סביבה (כמו מטרת ירי).

תאי המוח ששמושפעים מההפגיעת ״מטרה״ שולחים אותות ביוכימיים לתאי הגוף באיבר שמתאים לאותו סוג פגיעה. אותות אלה גורמים לתהליכים פיזיולוגיים המתבטאים כמחלה באותו איבר. מסתבר שכל חלק במוח מתוכנת להפעיל סוג אחר של תגובה פיזיולוגית במקרה של שוק, וזה קשור לתהליך האבולוציוני בו כל אזור במוח תוכנת להגיב בצורה שתהיה היעילה ביותר לצורך הישרדות. ד"ר האמר מצא שלמעשה כל התגובות הפיזיולוגיות אשר מופיעות כסרטן או מחלה לא מובנת אחרת ובמקרים רבים נראים לנו כתקלה של הטבע, הן למעשה תוכניות ביולוגיות מיוחדות ובעלות משמעות, אשר לכל אחת מהן יש מטרה ביולוגית ברורה. במשך השנים למד ד"ר האמר להבין בצורה מקיפה ומעמיקה את המשמעות הביולוגית של כל אחת מהתוכניות האלה.

סימני מטרה במוח אחרי קונפליקט או שוק ברפואה החדשה

בהיותה מבוססת על קריטריונים מדעיים מוצקים, מנפצת הרפואה החדשה את המיתוסים הקיימים לגבי תאים סרטניים ממאירים או חיידקים הרסניים ומזהה "מחלות זיהומיות" וגידולים סרטניים כאמצעי חירום ביולוגיים טבעיים, הקיימים מזה מיליוני שנים, והם מתוכננים להציל את האורגניזם ולא, כפי שלימדו אותנו, להרוס אותו. וכך, במקום לראות מחלות כמו סרטן כמבהילות ומפחידות, יש להתייחס אליהן כאל הפעלה של תוכניות ביולוגיות מיוחדות לצורך הישרדות, אשר טבועות בכל אדם מלידה.

כשנחשפתי לראשונה לפני שנים לרפואה החדשה ,נדהמתי לגלות לוגיקה מדהימה והסברים מדעיים הוליסטים וממוקדים, הרעיון שהרפואה הקונבנציונאלית הוקיעה פיטרה, שללה את רישיונו של ד״ר האמר כרופא, אסרה אותו פיסית וגירשה אותו מארצות רבות עד שמצא מקלט מדיני בנורבגיה ,מחזקת אצלי את ההערכה שהממצאים והמקוריות הן אמיתות צרופות שמאיימות על הרפואה הקונבנציונאלית וחברות התרופות השולטות בעולם.

כדי להבין יותר לעומק את רעיונותיה של הרפואה החדשה ודרכי הטיפול, ובאופן פרטי גידולים שממוקדים באיברים ספציפיים .הלוגיקה של ההתהוות שלהם והטיפול בהם תוכלו לקרוא באתר של עידן סער .כולי תקווה שרפואה חדשה זו תתפוס נתח במערך הטיפולים במחלת הסרטן ומחלות מורכבות אחרות, שתהיה חלק בלתי נפרד מאפשרויות הטיפול המוצעות לחולים.

ציפי מוסרי

לעמוד הבלוג שלי : כנס

לאתר שלי:

תגובות


פוסטים נוספים


freedom 24.01.2024

ריבונות

אתה מחליט , אתה הריבון ואף אחד לעולם לא יקח ממך את מה שלא תסכים לוותר עליו.

freedom 20.01.2024

אסטרולוגיה של שינוי

הסיפור הקוסמי שמתחיל החודש ימשיך להתפתח במהלך עשרים השנים הבאות, לחשוף אמיתות עמוקות ולזרז שינויים מסיביים ברמה האישית והקולקטיבית.

freedom 20.01.2024

היסטוריה של מהפכות והגאולה

אנחנו בדרך לעידן חדש, לצורת חיים חדשה , לשינוי אקספוננציאלי ורב מימדי, לחוסר ריכוזיות. כדי להערך לשינוי הגדול כדאי לחזק.

freedom 20.01.2024

חזרה למקור האלוהי

נולדה עבורינו עכשיו הזדמנות נדירה להתחבר ישירות למקור האלוהי, להפרד מהעידן של הכאוס, הסבל, הדואליות וההפרדה ,ולחזור לעידן של השמחה.

דילוג לתוכן