בישולחיים ספר חובה למתמודדים עם הסרטן

 

בישולחיים ספר חובה למתמודדים עם הסרטן

11 יולי 2017

ספר מצוין לחובבי הבריאות, חשוב מאין כמוהו למתמודדים עם הסרטן, יפייפה, מעורר תיאבון, מחדש ומאתגר עם תדר של אהבה, נתינה ופתיחת הלב.

הספר בישולחיים מיועד לפוגשים בסרטן שמתמודדים עם המחלה וטיפולים בחומרים חודרניים שמייצרים תופעות לוואי רבות שמקשות על התפקוד בחיי היום יום. התפריטים המוצעים וההסברים המעמיקים על הלוגיקה הטמונה בהעדפת חומרי הגלם והשפעתם על הבריאות הם ברורים, מתומצתים ומעוררי תיאבון. המתכונים מתאימים למצבים שונים כמו תמיכה בחיזוק הגוף, מתכונים מנחמים ומתוקים ואחרים עם אוריינטציה בריאותית מוכחת. המשפחה הופכת להיות אמפתית , שמחה לקחת חלק בטיפול מכל הלב ובצורה אקטיבית לבשל עבור יקיריהם את בישוליי החיים.

הספר מאתגר את הפוגשים בסרטן ואת יקיריהם להתיחס למזון ובישול כאמצעי מיידי להשריית בריאות וסדר בגוף האדם, וגישה זו מהדהדת דרך הספר ,החולים ,המשפחות והחברים לבחירה והעדפה של מזון ובישול לחיים במטבח של כל אחד מאיתנו.

לפי אייל שפרינגר ״האתגר בזמן ההתמודדות עם סרטן היא מציאת האיזון בין תזונה מנקה לתזונה בונה ומחזקת . ההגדרה של הסרטן ברפואות המסורתיות מוגדרת כמצב עודף שדורש תזונה מנקה שעשירה בירקות חיים, תבלינים ומיצי ירקות. המציאות של הטיפולים המחלישים, מחייבת שילוב של תזונה בונה ומחזקת שקשורה לחלבון מהחי, לאגוזים דגנים וירקות שורש. ״

פאי תפוחים מיוחד

החיבור לרפואות מסורתיות

הרפואה הסינית וההודית מתיחסות לאדם כחלק מהטבע, המיקרוקוסמוס כחלק מהמקרוקוסמוס, , רפואה אמיתית מחדשת את הקשר בין האדם לטבע, מקור הריפוי.

השילוב של חומרי גלם בבישול ממיגוון עצום הקיים בטבע שכולל דגנים חדשים, קטניות, אצות, פטריות, תבלינים וצמחי מרפא, ומעל הכל ההשפעה המיוחסת למזונות מלחחים ומייבשים, מזונות בונים ומנקים ומזונות מקררים ומחממים.

בחירת חומרי הגלם וחשיבותם

שעועית המש : ״ משמשת כמזון משתן ומקרר , המסייע לניקוי הדם ולהגנה על הכבד מפני רעלים״

דוחן : ״ הדוחן הינו דגן בעל השפעה מייבשת עשיר בחלבון ומינרלים , עפ״י המקרוביוטיקה, הדוחן משמש כאחד הדגנים העיקריים הניתנים לחולי סרטן ״

במיה : ״ברפואה המסורתית משמשת הבמיה לטיפול במצבי חום ויובש ״

לחם : ״ רב הלחמים הנמכרים בחנויות , עשויים מקמחים שעברו אחסון ממושך, שמנים מחומצנים, חומצה פיטית בריכוז גבוה, ותוספות של גלוטן ,חומרי התפחה ואפיה שאינם בריאים . לחם שעשוי מדגנים נבוטים, התססת הדגן ליצירת שאור (מחמצת), ושימוש בחומרים איכותיים וטריים חשוב ליצירת לחם בריאות ״

מרק מח עצם : ״ נזיד עצמות וירקות קשורים ברפואות המסורתיות להתאוששות מהירה אחרי לידה, שברים, פעילות גופנית קשה וכל נזק אחר שנגרם לגוף״

אזוקי :״שעועית האזוקי עשירה בנוגדי חימצון , היא משמשת ברפואות המסורתיות לטיפול בבצקות באנמיה ובמניעת סרטן.״

על הטעמים וחשיבותם באיזון מצבים מסוימים , חמשת הטעמים : מר, מתוק, חמוץ מלוח וחריף, עם השפעות רפואיות ואיבר מטרה חיוני שמופעל .

הטעם המר ״ אחד הטעמים החיוניים ביותר לריפוי, על פי הרפואה הסינית , הטעם המר מסייע לשליטה באיכות האש, ולפיכך מסייע לשליטה במצבי חום, דלקת וחוסר שקט.״

השפעת הטעם המר היא מנקה ומקררת, ומשתמשים בו במצבים של עודף ליחה וחום״.

״צמחים אופיינים הם : סלרי, חסה, עלים ירוקים, ארטישוק, שן ארי, מרווה ושיבא.״

קציצות דוחן דוגמא למתכון בספר

תודה למשפחת יעקובסון שהם השותפים והתורמים העיקריים ליצירת הספר, שמאפשרים להנגיש את הנתינה ,האהבה והמסירות האינסופית שלהם בהפצת הידע האינטגרטיבי הזה לפוגשים והמתמודדים עם הסרטן .

תודה רבה להוצאת פוקוס ולשאול טל שראו שליחות חשובה בהפקת והפצת ספר בריאות חשוב זה.

וכמובן לאייל שפרינגר , על מיצוי הידע שלו ברפואות המסורתיות והנגשתו לכלל , לג׳סיקה הלפרין על הבישולים הטעמים והריחות ולצלם אלון סגל שמצליח להפוך את הטעמים לתמונות מעוררות תיאבון.

ספר חובה בכל מטבח בעידן השפע, המזון המעובד, הדיסאינפורמציה והבורות  בנושא המזון והתזונה .

ציפי מוסרי

לעמוד הבלוג שלי : כנס

לאתר שלי:

תגובות


פוסטים נוספים


freedom 24.01.2024

ריבונות

אתה מחליט , אתה הריבון ואף אחד לעולם לא יקח ממך את מה שלא תסכים לוותר עליו.

freedom 20.01.2024

אסטרולוגיה של שינוי

הסיפור הקוסמי שמתחיל החודש ימשיך להתפתח במהלך עשרים השנים הבאות, לחשוף אמיתות עמוקות ולזרז שינויים מסיביים ברמה האישית והקולקטיבית.

freedom 20.01.2024

היסטוריה של מהפכות והגאולה

אנחנו בדרך לעידן חדש, לצורת חיים חדשה , לשינוי אקספוננציאלי ורב מימדי, לחוסר ריכוזיות. כדי להערך לשינוי הגדול כדאי לחזק.

freedom 20.01.2024

חזרה למקור האלוהי

נולדה עבורינו עכשיו הזדמנות נדירה להתחבר ישירות למקור האלוהי, להפרד מהעידן של הכאוס, הסבל, הדואליות וההפרדה ,ולחזור לעידן של השמחה.

דילוג לתוכן